Mot London

Så håller jag just på att packa det sista, har bytt resväska 3 gånger för att inte tala om alla olika klädesplagg som åkt upp och ner ur väskorna :-) Jag är riktigt urusel på att packa, det är bara att konstatera.

Men annars är det mesta ordnat inför morgondagens färd. Vi drar redan runt 9.30 till Västerås, där vi flyger ifrån. Planet går inte förrän 15,00 men ändå... det är bra att vara ute i god tid, det är min melodi (min och Björns :-)

Vi ska bli make-over:ade och fotade på fredag i en av Craigs studios i London, det ser vi fram emot! Kjolar och blusar är nedpackade för detta event. Annars är det Madame Tussaud som står på schemat och kanske en och annan guidad tur och mycket strosande här och där. Såg på väderprognosen att det var risk för regn....... nehä.... kunde man inte gissa när det är England vi snackar om! Men, men det kommer inte stoppa oss inte!

Nu ska jag packa det sista.
Sköt om er!

Återkommer med bilder när jag är på hemmaplan igen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en underbar semester! Låter som om ni får det jätteroligt!



Kram Sofia

2009-05-07 @ 20:15:10
URL: http://samuelssonsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0