London Studio

Självklart har jag massor att skriva om nu alldeles hemkommen efter vår Londonresa! Men det allra roligaste minnet vill jag dela med er redan i kväll - nämligen besöket på London Studio! Craig, Karins sambo, äger en make-over studio och vi fick den stora äran att prova på detta, bli sminkade, fixade i håret och fotade i studio. Så otroligt roligt vi hade det och bilderna är fantastiskt fina!

Jag har verkligen inte alls tid och blogga nu, jag måste tokjobba, ska bort på jobb både tisdag, onsdag och torsdag. Jättejobbigt när jag nyss kommit hem, till en sjuk man och en sjuk liten Elsa dessutom...

Men några av bilderna hinner jag bjuda på :-)


















Visst är bilderna fina! Det var en väldigt duktig fotograf, sminkös och... hårfixare (eller vad det nu heter)!

Thank you Craig, this is a memory of a lifetime!

Thank you familjen Holm/Ward for having us for these days, it´s been a wonderful weekend and we will love to come visit you again in your new BIG house! Kiss Jimmie from ANNA och IA!!

Mer bilder från vår Londonresa kommer så fort jag får en tid över att blogga ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna Kruse

Är det verkligen du på alla bilderna? Känner knappt igen dig. Väldigt fina bilder, du är kanonvacker! Vad roligt att få göra en sån grej =) /Anna

2009-05-12 @ 07:26:47
Postat av: Syster

Vilka (!) bilder... Kanonkanonkanon.



Du är så vacker, min fina!



Fullkomligt älskar sista bilden i serien. Ett oerhört starkt porträtt. Har stirrat mig blind!



Love / Linda

2009-05-12 @ 16:05:26
URL: http://thisshutter.wordpress.com
Postat av: Anna

2009-05-12 @ 17:29:21
Postat av: Anna

Hej och tack för era fina kommentarer! Jag älskar själv bilderna. Nej, det är inte jag på alla kort Anna, det är två bilder på min kusin Maria också!



Kram

2009-05-12 @ 17:31:29
URL: http://annahansson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så fina kort!

Förstår att det varit en jätterolig upplevelse!



Kram Sofia

2009-05-12 @ 22:11:36
URL: http://samuelssonsdagar.blogg.se/
Postat av: Avestabrorsan

Shit vilka fina bilder! hoppas ni hade det trevligt annars också i london.



Kram från lillebror i avesta!

2009-05-13 @ 17:56:42
Postat av: Åse

Vackra vackra vännen min - vilka bilder! saknar dig

2009-05-13 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0