Vinterbilder

Under helgen som var fick vi underbart besök av moster Linda och morbror Henke och Allex. Vi myste, spelade spel, var ute och njöt av det fantastiska vädret som till allas förtjusning har varit strålande över både jul och nyår. Kallt, runt 15 grader minus varje dag, men strålande sol - en riktig vinter alltså!!!


Elsa lägger pussel, ungefär 5 stycken samtidigt!!! Skickligt...


Hej, hej!


Nu hoppar jag!


Leka med barbie-dockor är det bästa som finns!


Emma och Moa fick varsin skylt att hänga på sin dörr, där man uppmanas att antingen "Stör ej" eller är "Välkommen".


Moa och morbror Henke.

Moa nere vid strandkanten.


Syskonkärlek.


Så här vackert är det nere vid vår badstrand nu.


Jag är så enormt avundsjuk på Lindas kamera som ger så makalöst fina bilder, duktig fotograf också i och för sig... :-)




Resisdens á la Hansson i vinterskrud.


Min gamla trotjänare som min morfar har gjort åt mig när jag var en liten flicka, den hänger med ännu!


So long!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0