Sovrumstankar

Ibland fastnar jag vid en tanke och kan inte komma ur den. Nu är jag fast i sovrumsträsket. Jag känner en fanatiskt stor lust att omedelbart göra ordning vårt sovrum. Hur går det med sängarna? Ja, det går ganska sakta framåt tycker jag, som nu när jag upptäckt hur illa jag sover på våra madrasser knappt längre kan ligga i dem för de är så hårda... Vi har kollat in MIO:s sängar, Kinnabädden och ska snart prova IKEA:s också. Det finns många sköna sängar, tyvärr är priset inte så skönt när jag väl hittar någon som stämmer :-(

När vi väl får nya sängar på plats så vill jag såklart fixa resten av rummet också, det riktigt kliar i fingrarna! Älskar att ha såna projekt på gång.

För övrigt är vi friska (!) än så länge, peppar peppar. Helgen som var tillbringades i Avesta hos mormor och Björn. Först fika hemma hos farmor och farfar då farfar fyllt år och sen middag med storfamiljen hos mormor då Björn fyllt år. Moa var hela helgen i Sälen med hennes klasskompis och åkte snowb...  jag menar bräda. Måndag var det friluftsdag och Moa valde Källviksbacken för mera brädåkning och igår var det gympa för Moa och för mamma på kvällen, idag är det Emma som har friidrott och Pelles tur att träna. Imorgon däremot tänkte vi oss ev att gå på bio med stortjejerna, det var länge sen.

I helgen som kommer väntar dock något riktigt spännande! MELODIFESTIVALEN i Leksand!!! Hela familjen, farmor och farfar och Jonas med familj intar Leksand lagom till genrepet på dagen, sen är det hotell och middag på kvällen. Ska bli så mysigt!

Det var en liten uppdatering, återkommer snart igen!
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Hoppas Ni får en trevlig dag och kväll i Leksand! Kram Jeanette

2009-02-21 @ 09:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0