fortfarande magsjuka...

Man kan knappt tro det är sant, men nu går vi in på tredje veckan med magsjuka i familjen... Det har bara gått runt och när vi nu äntligen trodde att alla blivit någorlunda friska och att denna arbetsvecka skulle få bli normal så kräks Moa hemma på köksgolvet hos sin kompis... (pinsamt nog)

Tack och lov för världens bästa moster Bibbi som ställer upp och är barnvakt imorgon trots risk för att smittas! Du är guld värd!

Annars ringde mamma från Thailand igår. 35 grader varmt och grönt vatten, palmer och god mat. Fy sjutton vad jag är avundsjuk. De har det bra. Längtade efter barnbarnen... och de längtar också efter dem. "Mommo", säger Elsa varje dag.

Igår drog svärmor och svärfar till Canarieöarna en vecka. Livet är så orättvist! :)

Men, vår tid kommer väl om en sådär 15-20 år...

Nej, nu ska jag ägna en stund åt jobbet och sen sova de stackars timmarna på helspänn innan nästa barn börjar kräkas...

Kramar från sjuka familjen

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Är ni sjuka igen, det var inge roligt att höra. Hoppas det blir bra med er snart.

Du.. Jag ska skicka lite musik till pelle, så jag behöver din msn adress så skickar jag via den.
min är [email protected]

Ha det bra
Krya på er alla!
kram kram

2008-02-11 @ 00:01:27
URL: http://undeadwarrior.blogg.se
Postat av: Åse

Näe...vilken mardröm!!!! Hoppas verkligen att ni blir krya snart!!! Stora kramar från mig!

2008-02-11 @ 12:48:59
Postat av: Mormor Lena och Bjorn

Sa trakigt att ni fortfarande ar sjuka. Idag ar det Bjorns fodelsedag och den ska vi fira med att ga pa en fantastisk show, men forst ska vi bada. Vi har nyss atit en stadig frukost sa att vi klarar oss i nagra timmar. Det ar redan 29 grader varmt och klockan ar inte tio annu. Vi tycker verkligen synd om er som bara ar sjuka. Vi saknar Er och jag langtar efter Moa, Emma och Elsa. Puss och kram pa er alla.

2008-02-12 @ 03:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0