Hösten är här

... med besked dessutom. Idag föll snöblandat regn - det är inte klokt....
När vi flyttade in i detta hus, den 1 december förra året, så såg vi fram emot sommaren och tänkte hur det skulle bli när den kom. Vi hade så mycket planer, de flesta faktiskt genomförda ; ) och vi tänkte att sommaren är lång vi hinner massor. Nu sitter vi här i mörkret och kylan i mitten av september och tänker tillbaka på den korta sommar vi fick i år. Undrar om det är ett ålderstecken - men tiden går så otroligt fort...

Annars flyter livet på. Jag är i full färd och packar för att imorgon bitti dra iväg på en UGL-utbildning! Ser jag verkligen fram emot. Det är en grupp- och ledarskapsutbildning utformad som ett internat i Tällberg under fem dagar. Vänner som gått den har mycket goda erfarenheter från den, om än omvälvande... Ska bli otroligt spännande! Och medan jag åker bort och lustar mig och gräver djupt in i mig själv, så får min käre make sköta cirkusen här hemma! Tackar mormor för att du ställer upp och kommer på tisdag! Vad vore vi utan dig?
Själv kämpar jag med tanken på att vara ifrån barnen en hel vecka, det har jag nog aldrig varit, aldrig ifrån Elsa iallafall. Bara detta blir en utmaning i sammanhanget.

Regnet öser ner utanför mitt fönster. Tur man har tak över huvudet säger jag.
Sanna tog guld i dag igen! Underbart, särskilt skönt känns det eftersom jag drömde om henne inatt.... vi åt middag tillsammans på en tämligen offentlig plats medan folk ideligen kom för att be henne om autograf... Konstig dröm, undrar vad Freud skulle sagt om den.... : )

Nu ska jag packa det sista och sen är det läggning!

Sköt om Er!

Kram


Kommentarer
Postat av: Syster

Saknar dig syster. Lycka till
nu på måndag. Försök att ladda
batterierna lite också :)
Massa kärlek // Linda

2007-09-26 @ 19:08:15
URL: http://redhot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0