Fler bilder

Jag ger Er några fler bilder:

image7

Moa åker rutschkana i Säterdalen, Dalarna. Sommaren 2006.

image8

Elsa gungar i vår trädgård. Det är en favoritsysselsättning!

image9

Emma i djupa funderingar kring hur man spelar minigolf. På campingen på Lugnet i Falun, 2007.

image10

Moa 2006.

image11

- Nu sticker jag mamma, säger Elsa! Lill-hjärtat tultar fram i gräset, som är oklippt ser jag...

image12

Det här är min favoritbild på våra änglar! Den är tagen i augusti 2006.

image13

En given bild som måste finnas på min bloggsida. Jag älskar dalahästar!
Detta exemplar är en rosa dalahäst som Elsa fick i doppresent av Johan och Lena.

image18

Vår minsta lilla ängel!

image19

Vår mellanstora lilla ängel!

image20

Vår största lilla ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0