Simon and Tomas - släng er i väggen :-)

Jag har ju pysslat med en del i hemmet senaste tiden. Jag hittade ju äntligen nya sängar, som vi för övrigt sover helt gudomligt i!!! När jag nu hittade dem ville jag också passa på att göra iordning sovrummet så det blev lite mer ombonat. Nu är det gjort, och det blev så bra!

Vi har målat om ett par väggar, satt upp lite skåp och belysning och voalà. Här kommer lite före och efter-bilder.


Sovrummet före.




Målningen ska påbörjas. Den gamla tapeten skymtas i bakgrunden. Det är inget fel på den men rummet blev tyvärr för mörkt.


Målningen är påbörjad.


Skåpen ska upp. Tack och lov så har vi två små med(stjä..)hjälpare... :-)


Och här är resultatet! 












God natt vänner!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så snyggt det blev i sovrummet!

Kul att förändra och förnya ibland :-)

Vårat nus är ju byggt 1965 så här finns det en hel del att göra... Men kul är det :-)

Närmast på renoverings-planeringen står:

1 - kontoret (påbörjat, blir snart klart)

2 - tvättstugan

3 - "grovingången"

4 - köket

Förhoppningsvis blir allt klart innan hösten



Ha det bra så länge!



Kram Sofia

2009-03-01 @ 10:00:43
URL: http://samuelssonsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0