UPP

Så var det söndag kväll igen, helgerna går alldeles för fort. Den här helgen har präglats av Upp, alltså biofilmen Upp! Moa bjöd hennes kompis Cajsa på bio i lördags kväll och för första gången gick de helt utan föräldrar! Så stora tjejer va! Det gick jättebra, men det var så tokmycket folk så filmen blev 20 minuter försenad, men inte gjorde det dem något. Idag har Pelle varit med Emma och Elsa och Emilia på filmen, den tycks vara riktigt bra enligt alla som nu sett den. Själv har jag jobbat lite, med betoning på lite. Sen har jag tränat. 
I morse var vi till och med på familjegympa på Friskis. Emma, Elsa, jag och Pelle. Moa ville inte... konstigt... :-)

Vi har gjort höst ute, plockat undan studsmattan och bytt till vinterdäck. Bytt i kaninburen så hon är rustad inför vintern lilla Lovis. 

Ja, det var väl vår helg ungefär. I går gjorde vi Kupolen, vi och ALLA andra... Tänk att det kan vara så otroligt många människor där jämt. Men vi kämpade oss fram med 4 barn, åt lunch, handlade lite vinterkläder och skor, sen åkte vi hem och la oss på soffan jag och Pelle... :-)

Nu är det godnatt till tjejerna och sen en god bok!

Natti natti

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0