Jag lever!

Herregud, detta är rekord på uppehåll från bloggandet. Sorry, mitt liv har helt enkelt bestått av ALLT annat än just bloggande ett tag. Fy vad mycket det är just nu på jobbet. Jag jobbar, pussar på barnen och sover. Där har du mitt liv!

Men efter regn kommer solsken, efter kris kommer utveckling. Allt blir bättre, så är det ju alltid.

Med familjen är det bara bra. Jag har varit bortrest en hel del, så helgerna är heliga och består endast i att vara med barnen.

Det har väl hänt massor förstås sen sist jag skrev men just nu är huvudet tomt. Jag tror det får bli lite kvällsmat och sängläge istället. Återkommer en annan dag när jag är lite mer alert i huvudet!

Sköt om er!

Håll ut, jag ger inte upp bloggandet så lätt!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Åse

Jippie - she´s back!!!!! Jag vet hur det kan vara - ibland känns bloggandet såååå långt borta!!



Skönt att allt är fint med er! Jobba inte ihjäl dig sötis!!



Puss puss

2009-10-07 @ 10:07:16
Postat av: Jeanette

Skönt att du är åter!

Har saknat ditt bloggande.

Men har full förståelse, kolla min blogg, där kan vi snacka rekord!

Om du har tid o lust är du välkommen till mig på lördag kl.14, ska ha en visning hemma + sälja ut alla visningsplaggen då

Kram!

2009-10-07 @ 14:59:44
URL: http://familjenlindqvist.blogg.se/
Postat av: Syster

Att du skulle ge upp? Nä, det trodde väl ingen! :)



Kämpesistra mi! Pusspuss!

2009-10-13 @ 19:56:12
URL: http://lindakarlsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0