Emma-pemma

Precis som sig bör så blir jag så sentimental när barnen inte är hemma. Pelle har just skjutsat barnen till mormor och Björn i Avesta. De ska vara där till lördag. När vi planerar en sådan händelse så känns det så bra, sen när vi väl är där, när vi blir ensamma i vårt stora hus och det blir så tyst och konstigt - så upptäcker man hur fantastiskt mycket dessa tre underbara tjejer betyder i ens liv. Som jag älskar dem, prinsessorna.

Annars knallar det på. Mycket jobb, mycket barn och lite löpning :-(
Hösten är kall och barnen väntar nu bara på snön, på dagis har man sagt att snön kommer på höstlovet så nu väntar vi på den, hövva.

Pralin, lördagstidningen på Falu kuriren var hos oss i går för att fotografera vårt hus! Kul grej, får se när det publiceras, det ska bli spännande. Tre busiga tjejer fastnade nog också på en och annan bild :-)

Nej, nu ska vi njuta av lite ensamhet - och kolla på film, kanske slinker en och annan godisbit ner också nu när inte barnen är hemma!

Ger er några fina bilder på Emma när vi var i lekparken hon och jag och Elsa i förrgår. Elsa bestämde sig för att sova hela lekparkbesöket, så när jag lyfte in henne när vi kom hem så blev hon så ledsen och ville till lekparken...

Kram






Akrobaten Emma...


Kommentarer
Postat av: Åse

Hej vännen!

Vilka underbara, härliga, glada, söta, mysiga bilder i förra inlägget! Blir så saknis efter er & är så glad att du bloggar så att jag får vara med er lite granna ändå!!

Puss på dig

2008-10-31 @ 12:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0