Bilder inifrån huset!

image81

Ett ljus i mörkret... Det börjar bli mörkt på kvällarna redan.


Pust, den stora städdagen är över - tack och lov! Utmattad hämtade jag kameran för att äntligen kunna knäppa några fina kort till bloggen och vad möts jag av om inte en trasig kamera! Jaha, tur att man har vänner, vänner med bra kameror! Tack Maria för det!

Här kommer några bilder - ett smakprov - fler kommer imorgon (förhoppningsvis).

image73

Tvättstugan på nedre våningen.

image74

.. och så sätter vi lite färg på tillvaron och vips så blev det så här!

image75

Matplats/kök/vardagsrum på nedre våningen mot baksidan!

image76

Kaminen - underbar vintertid!

image77

Kvällsnöjet...

image78

Grönt är skönt.

image79

Matplatsen. Stort bord till stor familj.

image80

Ljusträdet är köpt i en inredningsbutik i Piteå. Älskar det!

image82

Tänk att det ändå är så att när mörkret faller och hösten närmar sig allt snabbare så tycker man ändå att det är ganska mysigt. Man får tända lite ljus och krypa upp i soffan. Alla årstider har sin tjusning!

image83

Älskar denna lampa!


Håll till godo - fler bilder kommer!

Sköt om dig! Godnatt.




Kommentarer
Postat av: Maria

Woow, vilka snygga bilder. Som hämtat från en inredningstidning! Tänk om jag oxå kunde ha så där städat....
Kramar/ Maria

2007-08-13 @ 08:17:53
Postat av: Åse

Hej!
Ni har det så sjukt fin vännen!!!! Ser fram emot att få uppleva det live! Det var så mysigt att ha er här!! Puss puss

2007-08-13 @ 19:50:38
Postat av: henke

Hej Anna :) Ser fint ut!
Precis kommit till ratta lite har i USA.
Jag bloggar lite har ocksa, kan kika in pa henkek.blogg.se

2007-08-13 @ 20:33:56
Postat av: Jenny och Micke

Hej! Trevlig blogg med många fina bilder.
jag förstår inte hur du hinner med allt.
Kram Jenny

2008-01-31 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0