...ännu fler bilder från huset...

image90

Dags för en dalahäst igen! Älskar dem.


Jag har nu fotat resterande rum i huset och här kommer bilderna!

image84

Allrummet uppe.

image85

Moas rum. Dödskalle-tapet var givet för vår sjuåring!

image86

Emmas rum domineras mer av prinsesskronor och dockor.

image87


Emmas rum igen...

image88

Pippi Långstrump är väl alla barns idol? Så även Emmas...

image89

Barnen har fått en varsin skyddsängel av sin mormor i doppresent. Här är två av tre.

image91

Vårt nuvarande sovrum, som senare ska bli Elsas rum.

image92

Ja, så kan det se ut....

image93

Vardagsrumsdel på nedre våningen.

image94

Matplats och vardagsrum.

image95

image96

Hallen.


Ja, det var vårt hus i bilder. Fantastiskt är det att bo i ett nyproducerat hus - det är verkligen att rekommendera. Det är inte lätt, det krävs mycket energi, vilja, envishet, målmedvetenhet och stora lån på banken (!) men när det är klart är det mödan värd!

Annars har dagen varit bra. Elsa har varit sin första timme på dagis. Det gick jättebra! Moa ville inte gå hem från fritids och Emma hade haft det toppenbra på sin första dagisdag efter sommarlovet.

Trots att dagen började med spöregn så slutade den med rena högsommarvärmen och klarblå himmel! Toppendag alltså!

Godnatt (det blir alltid så sent jag gör mina inlägg eftersom jag vill vänta tills barnen har somnat...)

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0